Előszó...

2010.09.25. 11:38 Mr.Anonymus


"Gyere velem elkísérlek egy darabon"

Hogy is kezdjem? Előljáróban talán elég is annyit tudni rólam, hogy rengeteg a szabadidőm, de nincs életem.Illetve van, csak az olyan unalmas, hogy a napjaim nagyrészét azzal töltöm, hogy frissítem a Facebook oldalamat reménykedve, hogy életem szerelme írt-e valamit az üzenőfalamra. Szóval létrehoztam ezt az oldalt ahol névtelenül kiélhetem a perverz vágyaimat és gondolataimat, elsírhatom a világnak a bajaimat.Már most szólok: tudom, hogy kutya se nézi majd ezt az oldalt, de én mégis úgy csinálok mintha több millió ember kezdőlapjaként lenne beállítva és könnyes szemmel, a katarzis legmagasabb pontján olvasnák soraimat.(Aztán, hátha egyszer megtörténik.) Vehetjük úgy is, mint amikor egy őrült ember a gumiszobában nem tud mit csinálni, elkezd magában beszélni, és elképzeli, hogy valaki ezt hallgatja és tetszik neki.

 

 

"Újságíró kérdezi, hogy: honnan a név?
  honnan a név? honnan a név?
  Most mindenki kérdezi: honnan a név?
  honnan a név? honnan a név?"

 

A "Mérgezett toll" angolul: Poison Pen (Jó, tudom nyers-fordításban: Méreg Toll, de most őszintén: melyik hangzik faszábban?) egy olyan kifejezés, amit inglisül szpíkelő barátaink a névtelen levélírókra használnak.Szóval...izé...értitek? Én ugye névtelen vagyok...és blogot csinálok vagyis "levelet írok"...angol kifejezés ami ráadásul királyul hangzik.Get it??!?

 

 

"That's all, folks!"

És hát igen, röviden ennyi.Tudjátok, most van az a pillanat amikor még meggondolhatnám magam ezzel az egésszel kapcsolatban.(Ez most így nem igaz mert akármikor kiszállhatok, de mindenesetre olyan hősiesen hangzik)....De inkább, egy jól irányzott utalással csak annyit mondok:
 

RELEASE THE KRAKEN!!!!!

Szólj hozzá!

Címkék: akkezdet

A bejegyzés trackback címe:

https://mergezetttoll.blog.hu/api/trackback/id/tr332321999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása